جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۵۵۱
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم گفت: پویش همگانی" شب یلدا در خانه می‌مانیم" با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، زهره محنایی افزود: این پویش  در اجرای طرح گام چهارم مدیریت و کنترل این بیماری که  به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین است و ارج نهادن به زحمات کادر درمان با همت این اداره و همکاری  شبکه‌های مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: راه عملی قدردانی از تلاش های سفیدپوشان جامعه  در طولانی‌ترین شب سال که تقارن با روز پرستار است  ماندن در خانه است.

وی اظهارکرد:  عموم مردم این شهرستان برای کمک به کادر درمان و کاهش آثار و تبعات ناشی از دورهمی‌های خانوادگی در طولانی ترین شب سال، به پویش در خانه ماندن بپیوندند.

محنایی افزود: مردم با احترام به کادر درمان و حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان از برگزاری میهمانی و دورهمی در  شب یلدا بجد پرهیز کنند تا با کمترین ضریب بیماری به استقبال زمستان کرونایی برویم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم گفت:  همچنین باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و ممنوعیت دورهمی های خانوادگی در شب یلدا، ویژه برنامه‌ای با عنوان" پویش مجازی با قصه " با موضوع قصه‌های شاد سرزمین من پیش‌بینی شده است که در شبکه های مجازی برگزار می‌شود.

وی یادآورشد: علاقه‌مندان جهت شرکت در پویش مجازی شب یلدا با قصه می‌توانند اثر خود را بصورت ویدیویی  در سه دقیقه  در کنار خانواده خود ضبط کنند و به شماره تلفن ۰۹۱۷۲۴۱۰۰۴۸ روابط عمومی این اداره بفرستند.

محنایی اظهارکرد: رسانه‌های شهرستان  تاکنون نقش بسزایی در آگاهی بخشی عموم جامعه  جهت پیشگیری از ویروس کرونا داشتند و در این پویش همگانی نیز انتظار داریم  با جریان سازی رسانه‌ای پویش شب یلدا در خانه بمانیم همکاری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر