جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۱۸۰
دوشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، محتوای مناسب برای شبکه تبلیغی استان بوشهر تولید می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عصر دوشنبه در دیدار با رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان بوشهر اظهار داشت: هم‌افزایی بین سازمان‌های انقلابی و مذهبی از اهمیت بسیار زیادی برای پیشبرد امور برخوردار است.

وی اضافه کرد: به منظور تهیه و تولید محتوای مناسب تبلیغی برای شبکه تبلیغی و طلاب جوان استان بوشهر باید از ظرفیت اساتید برتر کشوری به خوبی استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: برای استفاده از ظرفیت اساتید برجسته کشور، امکان ارتباط با فضلا و کارشناسان قم، تهران و اصفهان را فراهم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از ما انتظار می‌رود با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب از طلبه‌های جوان و شبکه تبلیغ در عرصه‌ی ارتباط مؤثر، طرح معارف کاربردی دین و پاسخگویی به شبهات، حمایت مناسبی را داشته باشیم.

طاهری از تقویت شبکه تبلیغی با ارائه محتوای مناسب خبر داد و افزود: این طرح می‌تواند علاوه بر روحانیون مستقر، روحانیون طرح هجرت را هم شامل شود.

ارتقای علمی طلاب استان

رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان بوشهر نیز در این نشست با استقبال از توسعه همکاری‌های حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید استفاده شود.

حجت‌الاسلام رضا خدری با بیان اینکه طلاب استان از حیث علمی، معنوی و انقلابی نسبت به سال‌های گذشته ارتقا مناسبی یافته‌اند، افزود: باید فضا را برای به فعلیت رساندن آنها و ارتقا شبکه تبلیغی استان فراهم کنیم.

این نشست با حضور معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، معاون تبلیغ و معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه برادران استان با موضوع بررسی ظرفیت‌ها و مسائل شبکه تبلیغی استان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر