جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ شنبه 11 بهمن‌ماه 69 نفر است...
کد خبر: ۸۲۹۴۷
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۱

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ شنبه 11 بهمن‌ماه 69 نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته 23 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد نتیجه آزمایش 5 نفر مثبت است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 10 بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه 2 نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی 11 بهمن‌ماه گفت: متاسفانه امروز 1 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا با 66 سال سن با بیماری زمینه ای  فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 855 نفر در استان بوشهر با ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند که از این تعداد ۸ مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 11 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری خاطرنشان ساخت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و 481 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد:افزایش دورهمی ها و عدم رعایت پروتکل بهداشتی موجب شد شهرستان دشتی مجدد به رنگ زرد تغییر پیدا کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد:کرونا هنوز در بین ما هست و نباید استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنیم.

آخرین آمار کرونا در ایران، 11 بهمن 1399

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶هزار و ۳۱۷ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۰۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۱۱ هزار و ۷۳۱ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۸۸۹ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۰۲ هزار و ۸۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: ۳۹۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۹ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۳۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به اذعان لاری، بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

لاری گفت: شهرستان های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر