جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۳۸۳۸
يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰

فکرشهر: معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: ۴۲ نفر از فعالان صنایع دستی روستای جزیره شمالی شهرستان گناوه این استان برای توسعه تولیدات خود تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، لیلا رحیمی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: جزیره شمالی قطب تولید صنایع‌دستی دریایی در استان بوشهر است و برای تحقق اشتغال پایدار و تولید بیشتر در این روستا هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات به صنعتگران آن اعطا شد.

وی افزود: جزیره شمالی به دلیل هم‌جواری با خلیج فارس و وجود مواد اولیه تولید در رشته صنایع‌دستی دریایی، مورد پیمایش این معاونت قرار گرفت و با همکاری دهیاری روستا دوره‌های آموزشی تولید محور در آن برگزار شد که در زمان حاضر به مرحله تولید رسیده‌است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر اضافه کرد:  با توجه به اهمیت فروش و حمایت از صنعتگران در شرایط شیوع کرونا، برگزاری کلاس‌های فراگیری چگونگی کار در فضای دیجیتال و کسب و کار اینترنتی، از اسفندماه سال جاری در این روستا آغاز می‌شود.

رحیمی اظهار کرد: بی‌تردید شرکت در این دوره و آشنایی با شیوه‌های نوین کسب و کار برای عرضه، معرفی و فروش محصولات تولیدی هنرمندان جزیره شمالی، بسیار مفید است.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم با ایجاد فضای آموزشی، هر نقطه از استان بوشهر را بر اساس استعداد و مواد اولیه توسعه دهیم تا بیشترین خروجی تولید با کمترین دغدغه ممکن حاصل شود.

روستای جزیره شمالی از توابع بخش ریگ در شهرستان گناوه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر