جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
آخرین آمار کرونا؛
فکرشهر: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۵۵۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر از مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۰ هزار و ۸۶۷ نفر رسیده است...
کد خبر: ۸۵۱۱۳
سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۵۵۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر از مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۰ هزار و ۸۶۷ نفر رسیده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، سیما سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۹ اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص هشت هزار و ۵۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۷۹۷ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۵۵۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۷۵۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه هزار و ۸۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۱ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۱۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر تا تاریخ سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۰۶ نفر است.

به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری به در بوشهر گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۳ مورد به کرونا قطعی است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۰ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۲ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در ۱۹ اسفند اعلام شد گفت: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۲  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به جانباختن ۸۹۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس تصریح کرد: از مجموع موارد فوت‌شده، ۸۷۷ مورد به‌طور قطعی مبتلا به کرونا و ۲۰ نفر نیز مشکوک به ابتلا به این بیماری بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۰۸۷۹ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر