جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۴۰۱
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: استاندار بوشهر جذب اعتبارات ملی را از شاخصه‌های ارزیابی مدیران در استان دانست و گفت: کم‌کاری مدیران استان بوشهر در عدم جذب اعتبارات ملی پذیرفتنی نیست.

به گزارش فکرشهر و به قنل از مهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان بوشهر باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی از پرداخت ۲۵ میلیارد تومان به سد دالکی با استفاده از ظرفیت‌های دیگر با مشارکت سازمان برنامه و بودجه خبر داد و اضافه کرد: تعهد سفر دولت برای ساخت سد خائیز ۶۰ میلیارد تومان است که تاکنون حدود ۹۰ میلیارد تومان برای ساخت آن تأمین شده است.

استاندار بوشهر جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های عمرانی را یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که دستگاهی موفق به جذب اعتبار نشود، اعتبارات آن دستگاه جابجا می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران استان بوشهر برای جذب اعتبارات ملی باید سماجت داشته باشند تصریح کرد: کم‌کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در عدم جذب اعتبارات ملی پذیرفتنی نیست.

گراوند از تکمیل و افتتاح چندین پروژه مهم در استان بوشهر تا پایان فعالیت دولت خبر داد و اضافه کرد: امسال کرونا و تحریم خسارت‌های بسیار زیادی به اقتصاد کشور زد که بیشترین آسیب و خسارت کرونا به حوزه خدمات وارد شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد اشتغال استان بوشهر در حوزه خدمات است، تصریح کرد: امسال از دیگران می‌خواهیم که به استان بوشهر سفر نکنند و این باز هم به بخش خدمات فشار وارد می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر