جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۵۴۵
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در مجموع شاهین علاوه بر شاهین مجیدی و امیرحسین موسی‌زاده قادر است تا پنج بازیکن جدید دیگر جذب کند که با اولویت‎ بندی نسب به انجام این مهم اقدام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر و ب ه نقل از ایرنا، داوود مهابادی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: تیم شاهین بازیکنان باکیفیتی دارد اما با این وجود نیاز است تا در برخی از پست‌‎ها بازیکنان با کیفیت دیگری نیز به تیم اضافه شوند.

وی بیان کرد: چند بازیکن شاهین از تیم جدا و چند بازیکن نیز در ابتدا فصل مصدوم شدند که این موضوع جذب بازیکنان جدید را ضرورت بخشیده است.

مهابادی اظهارداشت: در نیم فصل جذب بازیکن دشوار است چرا که بازیکنان تحت قرارداد با تیم ‏های خود هستند  با این حال باشگاه تلاش دارد تا دربرخی از پست‏‌ها بازیکنانی جذب شاهین شوند.

وی اظهارداشت: تمام هدف و نیت کادر فنی کسب بهترین نتیجه ممکن برای شاهین است و در این راستا با تمام تعهد و انرژی بتوانیم این مهم را محقق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: پیشکسوتان از ارکان اصلی تیم شاهین بوشهر هستند که از همین جا برای ادامه کار در شاهین از آنها رخصت می‎ گیرم و همچنین از نظرات آنها برای موفقیت تیم استفاده خواهم کرد.

مهابادی اظهارکرد: در هر تیم بازیکنان رکن اصلی تیم و مورد حمایت هواداران و باشگاه هستند اما در این بین مهم‏تر از آنها هوادران هستند که به تیم انرژی می ‏دهند و باشگاه نیز در قبال آنها مسئولیت دارد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی گفت: تیم فوتبال شاهین بوشهر نیز با تمام وجود تلاش می ‎کند تا دل فوتبال دوستان استان و بویژه هواداران خود را شاد کند.

شاهین بوشهر اکنون با ۲۷ امتیاز در رتبه ششم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر