جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۶۶۲۰
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب دیلم گفت: باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان ممنوع است.

به گزارش فکرشهر، محمد ضیایی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه ورود خودروهای غیربومی و مسافرت از علت‌های افزایش همه گیری ویروس کرونا در این شهرستان اعلام شده است، در همین راستا دادستانی به عنوان مدعی العموم دستور کنترل مبادی ورودی‌ها را  به دستگاه‌های ذی‌ربط داده است.

وی  اضافه کرد: بر این اساس تمام ورودی‌های اصلی و حتی راه‌های خاکی و فرعی شهرستان دیلم که ایست بازرسی در آن وجود ندارد کنترل و از ورود و خروج خودروها جلوگیری می‌شود.

ضیایی افزود: درصورت هرگونه مشاهده خودرو مسافری درشهرستان دیلم، نیروی انتظامی با رعایت احترام ضمن اعمال قانون نسبت به هدایت آن به خارج از شهرستان اقدام می‌کند.

وی گفت: همچنین با مراکز متخلفی که پروتکل‌های بهداشتی  را  رعایت نکنند بدون هیچ گونه ملاحظه‌ اجتماعی برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب دیلم بیان کرد: نظر کارشناسان و بازرسان بهداشت در مقابله با کرونا فصل‌الخطاب است و  نسب به هرگونه تمرد و تعرض ضمن حساسیت، در صورت لزوم  به دادستانی اطلاع داده شود.

وی گفت: برگزاری هرگونه مراسم ازدواج در این ایام ممنوع است و آرامستان‌های شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل و تشییع جنازه‌ها تنها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و جمعیت محدود امکان پذیر است.

دادستان عمومی و انقلاب دیلم افزود:  افرادی که تست آنان مثبت اعلام شده، ضرورت دارد قرنطینه را رعایت کنند و درصورتی که شخص ناقل با علم بر وجود علایم بیماری دستورهای قرنطینه‌ای را رعایت نکند متخلف و طبق مقررات با او برخورد می‌شود.

شهرستان دیلم در ۲۱۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر