جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ارسالی مخاطبین «فکرشهر»
فکرشهر: یکی از مخاطبین «فکرشهر» با ارسال متنی نسبت به تعطیلی بخشی از اصناف در محدودیت های کرونایی اعتراض کرده و نوشته در حالی که فروشگاه های کیف و کفش و پوشاک تعطیل شده، برخی مسوولین خودشان رعایت نمی کنند و بدون ماسک در اصنافی خاص حضور دارند....
کد خبر: ۸۷۴۵۷
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: یکی از مخاطبین «فکرشهر» با ارسال متنی نسبت به تعطیلی بخشی از اصناف در محدودیت های کرونایی اعتراض کرده و نوشته در حالی که فروشگاه های کیف و کفش و پوشاک تعطیل شده، برخی مسوولین خودشان رعایت نمی کنند و بدون ماسک در اصنافی خاص حضور دارند.

در متن این مخاطب که برای «فکرشهر» ارسال شده، بر این نکته نیز تاکید شده که خود مسوولین عامل قرمز شدن وضعیت را دورهمی و جشن عنوان کرده اند، ولی اصناف را تعطیل می کنند.

در متن ارسالی آمده:

«با عرض سلام و خدا قوت خدمت نشریه همیشه مردمی به فکر شهر

در روزهای بعد از تعطیلی قریب چهل روزه اصناف و عدم حمایت دولت در سطح کلان و شهرستان مجددا شاهد تعطیلی گروه های شغلی دو و سه و چهار در سطح شهرستان هستیم. 

طی آمار خود مسوولین امر مرکز انتشار بیماری و وضعیت قرمز در سطح کشور و شهرستان ایجاد دورهمی ها و دید و بازدید در ایام عید، برگزاری جشن ها، مراسم عروسی و تشییع جنازه با تعداد بالای دو هزار نفر و سو مدیریت (عدم نظارت و کنترل) بوده و فعالیت صنوف، نقشی در شیوع بیماری نداشته است. 

همانطور که شاهد بودیم با فعالیت کامل بازار در چند ماه گذشته، وضعیت شهرستان دشتستان آبی و زرد بوده است و با تعریفی که قانون و ستاد ملی در گروه بندی مشاغل داشته است، تعطیلی اخیر در شرایط حاکم اجحاف تمام و کمال در حق کسبه می باشد و از این بدتر بعد از تعطیلی محل کسب خود شاهد این هستیم کارمندان فرمانداری دشتستان، بدون استفاده از ماسک در واحدهای صنفی، ضمن تخطی از قانون و ادامه فعالیت خود در روزهایی که مشمول تعطیلی می باشد حضور دارند.

متاسفانه بین حرف تا عمل مسوولین فاصله بسیار است.

من یک کاسب هستم که به نمایندگی از خیلی از کسبه و بازاریان مورد بی احترامی به جهت تعطیلی قرار گرفتیم.

آیا کرونا در فروشگاه پوشاک و کیف و کفش فروشی است؟

وقتی جمعه بازار انتهای علی آباد فعالیت می کنند

چه کسی از ما حمایت می کند؟

باید چک پاس کنیم

قسط پرداخت کنیم...
لطفا صدای ما را به عنوان پیام یک مخاطب در سایت به فکر شهر به گوش مسوولین امر برسانید.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر