جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۵۰۵
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت:ظرفیت و پتانسیل این استان در حوزه گردشگری بسیار بالا بوده، به طوری در زمان حاضر بیش از سه هزار شغل به شکل مستقیم به این صنعت وابسته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد حسین ارسطو زاده روز پنجشنبه در جمع برخی فعالان بخش گردشگری استان بوشهر افزود: باتوجه به قابلیت‌های بوشهر در زمینه گردشگری لازمه حرکت در این بخش حمایت جدی و عملی از فعالان حوزه گردشگری در بوشهر است.

وی با اشاره به کاهش ۹۵ درصدی ورود گردشگر به استان بوشهر در نوروز ۱۴۰۰ اضافه کرد: گردشگری به شکل مستقیم در سال گذشته و نوروز سالجاری، متاثر از شیوع ویروس کرونا در کشور شد و استان بوشهر هم از این قضیه مستثنی نبود ولی با همکاری خوب مدیران تاسیسات گردشگری و اقامتگاه‌های استان تلاش شد با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی سفری ایمن را برای گردشگران بوجود آوریم.

ارسطوزاده اضافه کرد: با تشکیل ۱۶ تیم نظارتی در ابتدای سال، بیش از یک هزار و ۲۷۱ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری سراسر استان انجام شد، که همین مورد سبب اجرای دقیق دستورالعمل‌ها بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر یادآورشد: بی تردید وضعیت گردشگری در شرایط پسا کرونا تغییر خواهد کرد و همراه با شعار سال مشکلات و موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران بخش گردشگری را روان سازی می‌شود.

ارسطو زاده گفت: تلاش می‌شود حرکت رو به رشد استان در بخش گردشگری ادامه یابد و در کنار فعالان گردشگری نقش حمایتی خود را به خوبی ایفا کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر