جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۰۳۳
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: با تلاش شبانه‌روزی، بخشی از ظرفیت پروژه‌های آب شیرین کن استان بوشهر تا تیرماه وارد مدار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهرداد ستوده عصر پنجشنبه با همراهی مدیران کل بحران و دفتر فنی استانداری و مدیران آب و برق استان بوشهر از پروژه‌های آب شیرین کن مبنا و پروژه ۱۷ هزار مترمکعبی نور ویژه در بندر بوشهر بازدید و بر لزوم فعالیت شبانه‌روزی برای تکمیل این دو پروژه تاکید کرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با تلاش مجدانه امیدوار هستیم که قسمتی از ظرفیت این دو پروژه تا تیرماه امسال وارد مدار بهره‌برداری شود تا تابستان پیش رو را بدون بحران و تنش آبی پشت سر بگذاریم.

ستوده تصریح کرد: به دلیل مشکلات بارندگی و کم‌آبی در کل کشور باید از تمام ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و از منابع آب به بهترین شکل و با حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

وی بیان کرد: مجریان این دو پروژه مهم باید با جدیت تمام و به صورت سه شیفت پای کار باشند و با برنامه‌ریزی، به گونه‌ای عمل کنیم که مردم استان کمترین مشکل را در زمینه تأمین آب شرب داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: هر هفته دو بار از روند اجرای پروژه بازید می‌کنیم تا در اسرع وقت بخشی از ظرفیت آنها به بهره‌برداری برسد و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: امیدوارم همچون سال قبل با مشارکت دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان و فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب و با تلاش مسئولین، تابستان امسال را بدون بحران پشت سر بگذاریم و مردم رضایت خاطر داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر