جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون استاندار بوشهر:
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده اعتراض خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند و هیات نظارت نیز با سعه صدر حقوق داوطلبان را مدنظر قرار دهند...
کد خبر: ۸۸۲۱۲
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده اعتراض خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند و هیات نظارت نیز با سعه صدر حقوق داوطلبان را مدنظر قرار دهند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، محمد تقی ایرانی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه در زمان حاضر اعتراض‌های زیادی در فضای مجازی استان نسبت‌به ستاد انتخابات وجود دارد و علت رد صلاحیت برخی داوطلبان شورا‌های شهر را جویا هستند افزود: در این زمینه هیات نظارت باید پاسخگوی این دغدغه‌ها  و درخواست‌ها باشد.
 
وی بیان کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده اعتراض خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند و از هیات نظارت نیز می‌خواهیم با سعه صدر و مستند به استعلام‌های قانونی، حقوق داوطلبان را مدنظر قرار دهند تا افرادی که شرایط قانونی را دارند بتوانند دوباره به جریان انتخابات بازگردند و به این صورت به نشاط و شور انتخابات در استان بوشهر کمک کنند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: تجربه گذشته نشان داده مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، منوط به تنوع و رقابت سالم داوطلبان با دیدگاه‌های مختلف در عرصه انتخابات است. به همین دلیل انتظار داریم هیات‌های نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر و هیات عالی مرکزی نظارت به این امر اهتمام داشته باشند.
 
ایرانی گفت: معتقدیم افرادی صالح، شایسته، پاکدست و مردمی باید وارد عرصه انتخابات شوند و نباید اجازه داد افراد مساله‌دار که مشکل قانونی دارند، وارد این عرصه شوند، اما این مهم باید براساس قانون، انصاف و رعایت بیطرفی باشد، و حیطه وظایف نظارت و اجرای انتخابات را قانون مشخص کرده است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با تاکید بر رعایت قانون و حفظ آبروی افراد، عنوان کرد: در شرایط کنونی که بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی به دنبال مایوس و بی تفاوت کردن مردم نسبت‌به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، نباید به این مسائل دامن زد، زیرا ممکن است به دلیل حضور نیافتن تعدادی داوطلب، حضور موثر و مهم مردم را از دست بدهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر