جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش «فکرشهر»، بر اساس اعلام امروز اپلیکیشن ماسک، با کاهشی‌شدن روند بستری در بسیاری از نقاط کشور، از امروز ـ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ـ تعداد شهرستان‌های قرمز به ۱۰۲ شهرستان کاهش یافته ولی در استان بوشهر، روند برعکس بوده و سه شهرستان به شهرستان های قرمز آن اضافه شده و از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده اند...
کد خبر: ۸۸۲۱۳
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: بوشهر، کم تر از یک هفته بعد از اعلام وضعیت نارنجی، دوباره قرمز شد.

به گزارش «فکرشهر»، بر اساس اعلام امروز اپلیکیشن ماسک، با کاهشی‌شدن روند بستری در بسیاری از نقاط کشور، از امروز ـ ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ـ تعداد شهرستان‌های قرمز به ۱۰۲ شهرستان کاهش یافته ولی در استان بوشهر، روند برعکس بوده و سه شهرستان به شهرستان های قرمز آن اضافه شده و از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده اند.

بر اساس اعلام این اپلیکیشن، شهرستان بوشهر، تنگستان و جم که هفته گذشته در وضعیت نارنجی بودند، قرمز کرونایی شده اند تا بر این اساس، در کنار شهرستان های دشتستان، گناوه و دشتی، شصت درصد شهرستان های استان بوشهر را قرمز کرونایی کنند. همچنین، تعداد شهرستان های نارنجی استان بوشهر به ۴ شهرستان دیلم، عسلویه، کنگان و دیر کاهش یابد. اعلام قبلی وضعیت رنگ بندی شهرستان های ایران، ۶ اردیبهشت ماه انجام شده بود.

همچنین بر اساس اپلیکیشن ماسک، در کشور، ۲۳۵ شهرستان نارنجی و ۱۱۱ شهرستان زرد هستند و با افزایش مبتلایان در سیستان و بلوچستان، تعداد شهرستان‌های آبی به صفر رسید. یعنی ۱۲۴ شهرستان از وضعیت قرمز خارج شده اند و شاهد واردشدن ۲۹ شهرستان به وضعیت قرمز کرونایی هستیم.

شهرستان‌های دهاقان (اصفهان)، بوشهر، تنگستان و جم (بوشهر)، نهبندان (خراسان جنوبی)، ایذه و باغ‌ملک (خوزستان)، طارم و ماه‌نشان (زنجان)، خاش، زابل، زاهدان و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، خرامه، خرم‌بید، سپیدان، قیر و کارزین و مرودشت (فارس)، دهگلان و سقز (کردستان)، رودبار جنوب و عنبرآباد (کرمان)، روانسر (کرمانشاه)، باشت (کهگیلویه و بویراحمد)، کردکوی و کلاله (گلستان)، بستک، جاسک و میناب (هرمزگان) از امروز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر