جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۲۹۸
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: نقش معلمان در فرایند آموزش دوران سخت کرونایی بارز است زیرا بنا به دغدغه و تعهدی که دارند، اجازه عقب افتادن هیچ دانش‌آموزی را از تحصیل و علم‌آموزی ندادند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد دشتی روز چهارشنبه در  جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: جایگاه، ارزش ونقش بی بدیل معلم در جامعه امروزی بر هیچ کسی پوشیده نیست و  همه ما به نوعی مدیون آنان هستیم.

وی اظهارداشت:  کرونا خیلی از چارچوب‌ها را برهم زد و در بخش آموزش نیز کلاس‌ها از فضای فیزیکی کلاس به عرصه مجازی و بر بستر اینترنت برد که معلمان در زمینه نیز بخوبی و فعالانه وارد میدان شدند و اجازه ندادند آموزش و تحصیل دانش تعطیل شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش دیلم با اشاره به برگزاری آزمون مقاطع نهم و دوازدهم گفت :تصمیم گیری در باره آزمون‌ها به صورت سراسری انجام گرفته است و شهرستان نقشی در آن ندارد.

وی  افزود: همه برای برطرف کردن مشکل برگزاری آزمون‌های پایه‌های نهم و دوازدهم انجام تلاش خواهیم کرد و  از ظرفیت همه دستگاه‌های دولتی  استفاده خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت:  خانواده‌ها نسبت به برگزاری امتحانات حضوری پایانی پایه‌های نهم و دوازدهم دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

 محمدمهدی محسنی افزود باتوجه به شرایط سخت کاری، فرهنگیان در یک سال اخیر راه‌های متفاوتی را برای آموزش انجام دادند و با تمام وجود در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی گفت: چنانچه در سال تحصیلی آینده مدارس بازگشایی شوند سعی بر آن است  دو تا  سه ماه اول  اختصاص به مرور درس‌های سال تحصیلی قبل باشد.

 دبیر شورای آموزش و پرورش دیلم بیان کرد:  فعالیت دانش آموزان در طول سال تحصیلی به عنوان نمره مستمر در آزمون پایانی تاثیر خواهد داشت.

وی با اشاره به کمبود امکانات سخت‌افزاری برای برگزاری آزمون پایانی پایه‌های نهم و دوازدهم افزود: امکانات موجود و حتی سیستم سرمایشی جوابگوی برگزاری آزمون‌ها در شهرستان دیلم نیست و به علت وضعیت کرونایی برای حفظ فاصله اجتماعی دانش‌آموزان نیاز است تا سالن‌های مورد نیاز تهیه و در سریع‌ترین زمان مجهز شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر