جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۵۵۹
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور از فرصت جدید ایجاد شده در منطقه آزاد بوشهر برای افزایش ظرفیت تولید در استان استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در نشست با شماری از مدیران شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور استان بوشهر با اشاره به نقش و ظرفیت مهم شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور برای تولید و اشتغال افزود: سازمان‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی باید از این ظرفیت برای افزایش تولید و اشتغال در استان استفاده کنند.

وی افزود: تولیدات شرکت‌های فناور و دانش بنیان در استان فرصتی مناسب برای کاهش هزینه سازمان‌ها و ادارات در استان است.
 
استاندار بوشهر با اشاره به تصویب منطقه آزاد بوشهر گفت: یکی از مناطق آزاد مهم کشور که الگوی موفق و پایگاهی برای تولید و صادرات در کشور خواهد بود، منطقه آزاد بوشهر است و این منطقه را باید به کانون تولید و اشتغال تبدیل کنیم.
 
وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت و فرصت مطلوب منطقه آزاد برای تولید، اشتغال و صادرات، باید زنجیره‌ای از کارخانه‌های تولیدی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در منطقه آزاد بوشهر ایجاد کرد.
 
گراوند ادامه داد: جزیره عباسک در بوشهر باید به عنوان یک جزیره نوآور برای شرکت‌ها و واحد‌های فناور و دانش بنیان مورد استفاده قرار گیرد.
 
استاندار بوشهر بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور باید از فرصت جدید ایجاد شده در منطقه آزاد بوشهر استفاده کنند تا این منطقه به کانون تولید تبدیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر