جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۶۶۹
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش ۹۷ درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر در ماه گذشته خبر داد و گفت: صادرات غیرنفتی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش فکرشهر، سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت تخلیه و بارگیری کالای در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل بوده‌ایم.

وی میزان کل تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر را ۴۰۱ هزار تن عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه تخلیه و بارگیری کالای شاهد افزایش ۹۷ درصدی هستیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تخلیه و بارگیری بیش از ۲۸۴ هزار تن کالای غیر نفتی در فروردین‌ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۱۶ هزار تن نیز کالای نفتی در این مدت تخلیه و بارگیری شده است.

افزایش چشمگیر صادرات

وی از افزایش ۵۱ درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بندر بوشهر خبر داد و اضافه کرد: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی در بندر بوشهر ۱۲۵ درصد افزایش داشته است.

ارجمندزاده از تخلیه و بارگیری کالا توسط ۲۸ شناور در بندر بوشهر خبر داد و افزود: میزان صادرات بندر بوشهر نسبت به فروردین‌ماه سال قبل دارای افزایش ۱۷۹ درصدی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر