جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۸۷۲۲
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: امام جمعه آبدان با تاکید بر انتخاب آگاهانه در انتخابات گفت: رفع مشکلات کشور نیازمند تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود کارگر صبح پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در آبدان با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر بازگشت به فطرت پاک و حقیقی خود است.

وی یاد آور شد: امسال مزین به میلاد پر خیر و برکت امام زمان (عج) هم در شروع و هم در پایان است؛ امسال را باید یک سال مهدوی بدانیم و سالی که توجه ما اعمال و رفتار ما در راستای معارف مهدوی باشد.

امام جمعه آبدان به مسئله مهم انتخابات در کشور اشاره کرد و افزود: انتخابات در ایران اسلامی مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی بوده و از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام کارگر ادامه داد: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم بحث‌های سیاسی و موضوعات شرکت کردن و شرکت نکردن در انتخابات که رزمایش سیاسی ملی است و موضوعات سوابق کاندیدا، مسئله انتخاب اصلح در بین اقشار مختلف مردم مطرح است.

امام جمعه آبدان خاطر نشان کرد: هیچ کسی در هیچ جای دنیا دلش برای ملت ایران نمی‌سوزد و اگر انتخاب آگاهانه داشته باشیم هم در بحث شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در راستای پیشبرد اهداف پاک شهدا و در جهت پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و تدینی که داریم می‌توانیم قدمی برداشته باشد.

امام جمعه آبدان یاد آور شد: دشمنان قسم خورده ما در جهت اینکه ما دست از انقلاب برداریم در این روزها تخریب می‌کنند.

کارگر ادامه داد: ما باید دنبال تشکیل دولتی جوان حزب اللهی و انقلابی باشیم و دولتی که امید مستضعفان و خار چشم دشمنان باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر