جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز روند افزایشی دمای هوا در این استان، درجه حرارت در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان به ۴۶ درجه رسید...
کد خبر: ۸۹۱۱۷
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با آغاز روند افزایشی دمای هوا در این استان، درجه حرارت در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان به ۴۶ درجه رسید.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا انصاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت شهرهای خورموج و اهرم دمای ۴۴، جم و دیر ۴۲ و دیلم دمای ۴۱ درجه ساتتیگراد را تجربه کردند.

وی بیان کرد: روند افزایشی دما در این استان تا پایان هفته همچنان ادامه دارد.

انصاری ادامه داد: طی امروز و فردا در ساعت‌هایی از ظهر تا اوایل شب با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در این استان و روی دریا، سواحل استان به نسبت متلاطم است.

وی گفت: در این مدت در برخی نقاط استان بوشهر احتمال ایجاد گرد و خاک نیز دور از انتظار نیست.

انصاری عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد و در برخی نقاط باد و گرد خاک و فردا افزایش ابر پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب ۱۲ تا ۴۸ و در نواحی شمالی و مرکزی استان ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

انصاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ و در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده‌است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۴۴ دقیقه ، جزر اول۰۸:۰۷، مد دوم ۱۴:۳۸ و جزر دوم ۲۲:۲۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر