جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بروز پدیده گرد و خاک در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: خلیج فارس متلاطم است...
کد خبر: ۸۹۵۰۸
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بروز پدیده گرد و خاک در برخی نقاط استان خبر داد و گفت: خلیج فارس متلاطم است.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از ظهر امروز تا روز جمعه، در برخی از ساعات غالباً ظهر تا اوایل شب به سبب افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی، خلیج فارس بخصوص در سواحل مرکزی و جنوبی استان تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طی امروز تا بعد از ظهر فردا، به سبب وزش باد بروز پدیده گرد و خاک در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، طی ساعاتی از ظهر تا اوایل شب وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در برخی از ساعات ظهر تا اوایل شب گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت، در سواحل جنوبی گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: ارتفاع موج در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ امروز گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی از ظهر امروز تا صبح فردا ۹۰ تا ۱۸۰ و از صبح فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر