جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۰۰۵
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر از رانندگان خواست محدودیت‌های تردد ویژه تعطیلات نیمه خرداد را رعایت کنند تا نیازی به اعمال قانون نباشد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرهنگ جابر پاپری گفت: طرح محدودیت تردد بین استانی ویژه تعطیلات نیمه خرداد از ساعت ۱۲ دیروز چهارشنبه ۱۲ خرداد آغاز شده و تا ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه دارد.

او ادامه داد: از رانندگان می‌خواهیم که محدودیت‌های در نظر گرفته شده را رعایت کنند تا نیازی به اعمال قانون و جریمه نباشد.

رئیس پلیس راه بوشهر افزود: بر اساس این محدودیت‌ها خودرو‌های پلاک شخصی نمی‌توانند از استانی به استان دیگر سفر کنند؛ البته محدودیت سفر به مناطق قرمز و نارنجی درون استانی هم که از قبل بوده پابرجا است.

پاپری درباره کسانی که به علت درمان نیازمند سفر به استان‌های دیگر به ویژه استان فارس هستند، بیان کرد: کسانی که به ضرورت باید برای درمان به نقاط دیگر مراجعه کنند می‌توانند از فرمانداری محل سکونت خود نامه بگیرند و به راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند تا شماره خودروی آنان در سامانه ثبت شود و اگر در مسیر سفر با اعمال قانون رو به رو شدند می‌توانند به اجرائیات راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند تا جریمه حذف شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر