جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۲۰۷
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

فکرشهر: رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی گناوه گفت: ۱۲۹ ناظر و ۸ سرناظر این هیات بر فرآیند برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا این شهرستان مشارکت و نظارت خواهند کرد.

به گزارش فکرشهر، رضا قائدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز همانند انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیازمند نظارت است که ناظران براساس وظایف محوله   در شعب حضور خواهند یافت و  ثبت تخلفات و انحرافات احتمالی را در مناطق شهری و روستایی استان رصد و نظارت می‌کنند.

وی اظهارداشت: نظارت و رصد بر شعب اخذ رای، کنترل اوراق رای دهندگان، تنظیم صورتجلسه و  گزارش تخلفات از عمده فعالیت ناظران و سرناظران این هیات است.

قائدی  گفت: برای هر شعبه در شهر یک ناظر و  ناظرمسئول و هر ۱۰ شعبه شهر یک سرناظر و در روستاها یک ناظر درنظر گرفته شده است.

وی افزود: تعداد شعبه‌های رای گیری در این شهرستان باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تراکم جمعیتی نسبت به  دوره‌ قبل پنج درصد افزایش یافته است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی گناوه بیان کرد: تعداد ۸۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده است  که از این مجموع ۶۵ شعبه در شهر و بخش مرکزی گناوه و ۲۳ شعبه نیز در بخش ریگ اختصاص دارد.

وی گفت: ۶ شعبه سیار شهری و روستایی نیز در شهرستان گناوه درنظر گرفته شده است که  از این مجموع یک شعبه در شهر گناوه و  یک شعبه در شهر ریگ، ۲ شعبه روستایی در بخش مرکزی گناوه و ۲ شعبه روستایی در بخش ریگ است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر