جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا از فردا پنج‌شنبه (۲۰ خرداد) در استان بوشهر همزمان با سایر نقاط کشور آغاز می‌شود...
کد خبر: ۹۰۳۲۴
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا از فردا پنج‌شنبه (۲۰ خرداد) در استان بوشهر همزمان با سایر نقاط کشور آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا از فردا پنج‌شنبه ۲۰ خرداد در استان بوشهر همزمان با سایر نقاط کشور آغاز می‌شود که این فرآیند تا ۲۴ ساعت قبل از انتخابات یعنی ساعت ۷ صبح پنج‌شنبه (۲۷ خرداد) ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها خواست قانون، اخلاق و رعایت وجدان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم شود.

محمدتقی ایرانی تاکید کرد: رقابت سالم، بدون توهین، افترا و تهمت باید مورد نظر نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها باشد و به جای تخریب برنامه‌های خود را اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به تعداد شورا‌های شهر، روستا و عشایری افزود: نامزد‌های انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی روستا‌ها و تیره‌های عشایری در استان بوشهر برای تشکیل ۳۹۹ شورای روستا با هزار و ۲۸۹ کرسی و ۱۵ تیره عشایری با ۴۵ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها نیز در ۴۰ شهر و برای رسیدن به ۲۱۰ کرسی شامل ۳۶ شورا با پنج کرسی، سه شورا با هفت کرسی و مرکز استان با ۹ کرسی رقابت می‌کنند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر