جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۳۸۲
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را نمایش عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و تاکید کرد: دشمن از حضور مردم در انتخابات هراس دارد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمدتقی ایرانی در جمع مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری در استان بوشهر بیان کرد: این انتخابات نقش مهم و تعیین کننده در جامعه و مردم سالاری دینی دارد که با حضور حداکثری محقق می‌شود.
 
وی افزود: تشدید برنامه‌های رسانه‌ای دشمن برای مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات بیانگر ترس و واهمه آنان از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد است.
 
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر عنوان کرد: آمریکا، اسرائیل، برخی کشور‌های مرتجع منطقه و دیگر دشمنان و معاندان نظام اسلامی ایران هماهنگ و در یک جبهه برای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات ۲۸ خرداد از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده‌اند.
 
وی گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی به عنوان مهمترین خواسته ستاد انتخابات باید با دقت رعایت شود.
 
ایرانی تاکید کرد: هرچند تامین امنیت پایدار در مقابل شرارت‌ها و بی نظمی‌ها وظیفه همیشگی و مستمر مسئولان است، اما با توجه به اینکه در این شرایط حساس دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است، تمهیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات به عنوان یک اولویت مورد توجه جدی مسئولان قرار دارد.
 
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را نمایش عزت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: استان بوشهر با وجود فرهنگ سیاسی بالای مردم همواره در عرصه‌های انتخابات کارنامه درخشانی داشته است و امیدواریم با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر این مهم در استان تکرار شود.
 
وی، فرمانداران و رئیس هیات اجرایی شهرستان‌ها را مسئول امنیت انتخابات دانست و بیان کرد: ستاد‌های انتخاباتی باید همکاری و هماهنگی لازم را با فرمانداران در زمینه برنامه‌ها و تجمع‌ها در شهرستان‌ها داشته باشند.
 
ایرانی، عوامل اجرایی انتخابات ۲۸ خرداد در استان بوشهر را ۲۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۸۵۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و ۹۰۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شورا‌های شهر و روستا در نظر گرفته شده‌است که افزایش بیش از ۷.۵ درصدی در مقایسه با انتخابات گذشته دارد.
 
وی تعداد واجدان شرایط رأی در این دوره از انتخابات در استان را ۷۹۷ هزار و ۹۵۱ نفر برشمرد و ادامه داد: از این شمار ۵۳ درصد را مردان و ۴۷ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند و بیش از ۱۸ هزار نفر برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر