جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۰۹۵۱
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: جشن پیروزی هواداران رئیس جمهوری منتخب آیت الله سیدابراهیم رئیسی السادات شنبه شب در میدان امام (ره) گناوه به همت ستاد شورای ائتلاف این شهرستان برگزارشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، با اعلام پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی السادات در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توسط وزارت کشور،  جشن خودجوش هواداران و نیروهای ائتلاف  همزمان با دیگر نقاط کشور در شهرستان گناوه برگزار شد.

در این برنامه هواداران با دردست داشتن عکس رئیس جمهوری منتخب، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب و پخش سرودهای حماسی و انقلاب از مردم و رانندگانی که در حال تردد بودند، با شربت و شیرینی پذیرایی کردند.

رئیس  ستاد شورای ائتلاف رئیس جمهوری منتخب در گناوه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشن به دو مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) و پیروزی آیت الله سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری توسط این ستاد، برگزار شده است.

ابراهیم احمدی افزود: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی باحضور پرشور و گسترده در انتخابات، به ندای رهبری لبیک گفتند و بار دیگر به دشمنان داخلی و خارجی اعلام کردند تهدیدها و توطئه های آنها اثر و خللی در عزم و اراده ملت در  حفاظت از پاسداری از آرمان های انقلاب نخواهد گذاشت.

وی یادآورشد: در این هفته برنامه‌های جشن پیروزی رئیس جمهوری منتخب توسط این ستاد و دیگر ستادها برگزار خواهد شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای  به عنوان رئیس جمهوری منتخب از سوی مردم انتخاب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر