جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ارسالی مخاطبین «فکرشهر»
فکرشهر: از فردا سروکله کسانی که می خواهند به نوعی در شورا نفوذ کنند و نبض شورا به دست گیرند پیدا می شود، این ها نه خیرخواه مردمند نه شورا؛ باهم پیمان ببندید و هم قسم شوید که منافع و دفاع از حق مردم در اولویت کاریتان باشد، نه منافع افراد و یا گروه های خاص...
کد خبر: ۹۱۱۴۸
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: یکی از مخاطبین «فکرشهر»، با ارسال متن زیر، 10 نکته را به منتخبین شوراها، یادآور شده است.

به گزارش «فکرشهر»، این متن که خطاب به تک تک منتخبین شورا نوشته شده، به شرح زیر است:

«ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق مضاعف شما در خدمت شهر و دیارمان، به حسب رابطه دوستی و رفاقت مطالبی را عرض می کنم:

1. عمر انسان کم و عمر مسؤولیت کم تر؛ اجر و پاداش دنیوی و اخروی خدمت به مردم گره گشایی از کار مردم از ثواب نماز و روزه بیشتر است. برای پرکردن و درخشان کردن نامه اعمالت، این فرصت طلایی را مغتنم شمار و آن را از دست نده.

2. مردم، خاطره و تجربه خوبی از عملکرد شوراها ندارند و گلایه جدی دارند؛ از قدرت و نفوذ و روابط عمومی قوی خود برای بازگرداندن اعتماد مردم نهایت استفاده را بکن.

3. برای تصمیمات کلیدی و مهم که به سرنوشت و آسایش و سرمایه مادی و معنوی مردم ارتباط پیدا می کند، خدا را ناظر بر تصمیم و اراده خود بدان و با توکل بر او اقدام و امضا کن.

4. تمام تلاش و همت خود را بر این قرار بده که اولا شورا خود وارد حاشیه با هم نشوند و دوم، وارد حاشیه های بیرون نشود.

5. از فردا سروکله کسانی که می خواهند به نوعی در شورا نفوذ کنند و نبض شورا به دست گیرند پیدا می شود، این ها نه خیرخواه مردمند نه شورا؛ باهم پیمان ببندید و هم قسم شوید که منافع و دفاع از حق مردم در اولویت کاریتان باشد، نه منافع افراد و یا گروه های خاص.

6. برای پیشرفت و موفقیت در عرصه های کاریتان، در هر بخش، از نیروها و متخصصان داوطلب خوش فکر به عنوان کمیته های مختلف مشورت بگیرید.

7. شورا را از حالت خمودی و صرف برگزاری جلسات تکراری خارج کتید و میدان فعالیت و تصمیم گیری هایتان را به میان مردم بکشانید و از آن ها مشاوره و کمک بخواهید.

8. هرچه توقعات شخصی شورا از شهردار کمتر باشد، با قدرت و قاطعیت بیشتر می توانید او را «سین جیم» کنید و ازش کار و برنامه بخواهید. 

9. آنچنان تلاش و فعالیت کنید و صداقت و پاکی را سرلوحه کار خود قراردهید که بعد از 4 سال که چون برق می‌گذرد، وجدانتان راحت باشد که اگر جای یک نفر را در شورا گرفتم، توانستم منشأ این خدمات برای مردم باشم.

10. از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت می نمایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر