جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۰۵
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت های موجود در شهرستان دشتستان در شان مردم این شهرستان نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوسط بهره وری کارکنان کمیته امداد نسبت به سایر دستگاه‌ها، بیشتر است که نشان از روحیه جهادی این کارکنان است.

وی افزود: ساماندهی موضوع فقر و رفع محرومیت زدایی از چهره برخوردار استان بوشهر را با جدیت از سنگر مجلس دنبال و در این راه از تمامی ظرفیت‌ها در این بخش استفاده می‌کنیم.

ابراهیم رضایی ادامه داد: رفع مشکلات مردم را به عنوان یک اولویت دنبال می‌کنم و این موضوع را به عنوان یک وظیفه در مسیر خدمت گذاری برای خود قائل شده‌ام.

وی با اعلام اینکه تقریباً نصف مستمری بگیران تحت پوشش کمیته امداد در استان بوشهر، در دشتستان واقع شده‌اند، بیان کرد: بر همین مبنا نیاز است که ساختارهای حمایتی این نهاد تمرکز مناسبی بر این شهرستان برای کاهش فقر داشته باشد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت استان بوشهر به عنوان یک استان گازی و صنعتی کشور، اظهار داشت: در شأن این استان نیست که شاهد این همه محرومیت باشیم هر چند در طی یک سال گذشته از تمامی منافذ برای اثبات جایگاه استان بوشهر در تأمین نیازهای بودجه‌ای کشور و لزوم توجه جدی بودجه‌ای به این استان استفاده کرده‌ایم.

رضایی با اشاره به محرومیت‌های موجود در شهرستان دشتستان گفت: در شأن این شهرستان نیست که روستاهایی داشته باشد که آب، برق و راه ندارند که البته طی یک سال پیگیری‌های گسترده‌ای برای رفع این معضلات انجام داده‌ایم که با همکاری دستگاه‌های ذی ربط همراه نبوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های مسکن مددجویی در شهرستان دشتستان عنوان کرد: در پایان سال گذشته، عملیات اجرایی ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش دشتستان آغاز شد که ضروری است زمینه تکمیل این واحدها انجام شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر