جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۳۱۲
جمعه ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش بندر ریگ گفت: صبا ابراهیم زاده مطلق دبیر کار و فناوری این منطقه در جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی صاحب رتبه برتر شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سعید بهمردافزود: براساس نتایج داوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دبیرخانه کشوری کیفیت بخشی به درس کار و فناوری ، این دبیر موفق شد در بخش جستجو و جمع آوری اطلاعات درس کار و فناوری رتبه سوم کشوری را در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ به دست آورد.

وی اظهار داشت: اثر این آموزگار به دبیرخانه جشنواره مستقر در استان کرمان ارسال شده بود که هیات داوران پس از بررسی نتایج کلی آن را  اعلام کرد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بندرریگ گفت: گروه کار وفناوری این منطقه از گروه‌های آموزشی فعال در منطقه استان بوشهر است و تاکنون به موفقیت‌های عدیده‌ای نایل شده‌اند.

وی از زحمات اعضای این گروه بویژه ‌ابراهیم‌زاده مطلق تقدیر و تشکر کرد و این موفقیت را به همه همکاران فرهنگی، بویژه  گروه کار و فناوری تبریک گفت.

بهمرد ادامه داد: دبیران این منطقه در جشنواره درس پژوهی استان بوشهر نیز خوش درخشیدند و رتبه‌های برتر ا کسب کردند.

وی اظهارکرد: در این جشنواره ، گروه کاروفناوری منطقه متشکل از رویا ادراکی، صبا ابراهیم‌زاده مطلق و عفت هاتفیان‌فرد موفق به کسب رتبه دوم استانی، گروه زبان انگلیسی متشکل از زینب قاسمیان، طیبه دریائیان، ادیبه شادمان و زهرا جوریز ، رتبه سوم استانی و گروه ادبیات فارسی متشکل از فاطمه سخاوت، اعظم حسین‌پور، یوسف مقدم و حکیمه بیژنی رتبه سوم استانی را در جشنواره درس‌پژوهی نایل شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر