جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۱۵۸۱
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: برای تحقق قوه قضاییه هوشمند و تراز انقلاب اسلامی امکان ارتباط و ملاقات تصویری زندانیان با خانواده‌هایشان به صورت آنلاین در زندان مرکزی بوشهر فراهم شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر علی حسن پور روز سه‌شنبه پس از افتتاح این مرکز ملاقات مجازی، اظهار کرد: این طرح در ادامه تحقق سند تحول قوه قضاییه و با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان اجرایی شد.

وی اضافه کرد: این بستر زمینه را برای ملاقات خانواده‌ها با زندانیان در منزل فراهم می‌کند و در پیشگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه‌ و مشکلات خانواده‌های زندانی در تردد برای ملاقات بسیار اثربخش است.

دادستان بوشهر عنوان کرد: ‌قطع نشدن ارتباط زندانیان با جامعه و بازگشت سریعتر آنها به زندگی عادی از مهمترین هدف‌های اجرای طرح ملاقات مجازی با زندانیان است و افتتاح سالن ملاقات مجازی زندان مرکزی بوشهر در راستای تکریم ارباب رجوع و رفاه حال خانواده زندانیان انجام شده است.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر بیان کرد: این امکان در اجرای طرح زندان بان اسلامی، ارتقای شاخص‌های اصلاحی و تربیتی زندان و کاهش مشکلات و هزینه‌های زندانیان و خانواده‌های آنها بویژه با توجه به شرایط کرونایی فراهم شده است.

رضا مقبلی‌قرائی افزود: در این طرح پس از هماهنگی لازم و احراز هویت، لینک برقراری ارتباط تصویری به وسیله پیامک از سوی اپراتور و ناظر ملاقات به خانواده مددجو ارسال می‌شود و پس از ورود به پایگاه الکترونیک قوه قضائیه، امکان ملاقات تصویری آنها میسر می‌شود.

وی اضافه کرد: ملاقات الکترونیک در بستر امن سامانه قوه قضائیه انجام می‌شود و این ارتباط آنلاین هیچگونه هزینه‌ای برای مددجو و خانواده آنها ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر