جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۲۵۴
جمعه ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر بر حمایت همه جانبه از نخستین بانوی ملی پوش و المپیک بوشهری فاطمه کرم‌زاده که در رقابت‌های جهانی کرواسی در رشته تیراندازی برای ایران اسلامی افتخار آفرید تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آیین تجلیل از فاطمه کرم‌زاده ورزشکار ملی‌پوش و المپیکی رشته تیراندازی در مسابقات جهانی تیراندازی کرواسی افزود: اراده و همت بالای این دختر ورزشکار بوشهری سبب افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است.

وی باتأکید بر حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران به ویژه قهرمانان ملی و جهانی در همه ابعاد ضروری است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: فاطمه کرم‌زاده نخستین بانوی بوشهری است که به مسابقات المپیک راه می‌یابد و امید می‌رود با اراده این ورزشکار بوشهری پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک ژاپن به اهتزاز درآید.

وی اظهار کرد:  این ورزشکار بوشهری شایسته هر گونه حمایت است و درخشش وی در المپیک ژاپن سبب خوشحالی ملت ایران و استان بوشهر می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: امید می‌رود این ورزشکار بوشهری با اعتماد به نفس بتواند در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن با کسب مدال مایه غرور، افتخار و مباهات ملت ایران و مردم استان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های جهانی با کسب مقام قهرمانی در بین ۵۰۰ ورزشکار رشته تفنگ بادی بعنوان نخستین بانوی المپیکی در تاریخ ورزش این استان صاحب افتخار شد.

احمد بهروزیان‌فر افزود: با توجه به عملکرد موفق فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های جهانی کرواسی و کسب رتبه نخست در رشته تفنگ بادی امید می‌رود شاهد افتخار آفرینی و کسب مدال‌ این ورزشکار بوشهری در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت استاندار از  ورزشکاران را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه برای موفقیت آنان عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود فاطمه کرم‌زاده در رقابت‌های المپیک به مدال‌های مورد نظر دست یابد.

رئیس هیات تیراندازی استان بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار بوشهر به ورزشکاران ملی و جهانی تصریح کرد: فاطمه کرم‌زاده در مسابقات جهانی کرواسی در رشته تفنگ بادی با اختلاف بسیار اندک نسبت به دیگر حریفان در رتبه چهارم جهان ایستاد این درحالی است که در بخش تیمی در ۱۰ متر رتبه نخست کسب کرد.

حجت‌الله نوری یادآور شد: فاطمه کرم‌زاده در رشته‌ تیراندازی ۱۰ متر با تفنگ بادی و ۵۰ متر در سه وضعیت درازکش، زانوزده و حالت ایستاده در رقابت‌های المپیک توکیو ژاپن شرکت می‌کند.

در این آیین استاندار بوشهر با اهدای ۱۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی از فاطمه کرم‌زاده تجلیل کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر