جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۲۹۹۸
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به وزش باد با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گفت: ارتفاع موج دریا به ۱.۵ متر می‌رسد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی این هفته با وزش جریانات غالباً جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: همچنین در ساعاتی از ظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در سطح استان، اغلب در ارتفاعات شمال شرق، شرق و در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر در برخی نقاط عمدتاً نواحی جنوبی و ارتفاعات استان با احتمال وقوع رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و در هنگام وزش تندباد لحظه‌ای ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر