جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بر اساس اعلام هواشناسی بوشهر در ساعت‌هایی از ظهر امروز تا اوایل شب، با رشد ابر‌های همرفتی وقوع رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود...
کد خبر: ۹۳۰۳۱
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: بر اساس اعلام هواشناسی بوشهر در ساعت‌هایی از ظهر امروز تا اوایل شب، با رشد ابر‌های همرفتی وقوع رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا با وزش جریانات غالب جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار است.
 
علیرضا بهادری افزود: در ساعت‌هایی از ظهر امروز تا اوایل شب با رشد ابر‌های همرفتی در سطح استان، اغلب در ارتفاعات شمال شرق، شرق و در بخش‌هایی از مناطق جنوبی، وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به‌صورت رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای گاهی همراه با گردوخاک دور از انتظار نیست.
 
وی عنوان کرد: جهت وزش باد متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی، فردا گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری تا بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
 
این کارشناس هواشناسی بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در هنگام وزش تندباد لحظه‌ای گاهی تا بیش از ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
بهادری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۹ دقیقه، جزر اول دریا ساعت ۱۴:۱۲، مد دوم دریا ساعت ۲۰:۱۸ و جزر دوم ساعت ۲۳:۲۶ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر