جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۳۹۸۹
جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

فکرشهر: امام جمعه اهرم گفت: استکبار ستیزی امام حسین(ع) در منابر و مجالس برای مردم تبیین شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقوای الهی انسان را از کج روی و بیراهه رفتن باز می‌دارد؛ علاوه بر مصونیت فردی سبب مصونیت بخشی اجتماعی نیز خواهد شد و دستور به رعایت تقوا بالاترین امر به معروف و نهی از منکر است‌.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهور فرمودند باید با زمینه‌ها و بسترهای فساد در قوه مجریه مبارزه کنید.

حجت‌الاسلام پهلوزاده ادامه داد: ظرفیت‌های کشور بیش از مشکلات است تلاش شبانه روزی برای غلبه بر کمبودها لازم است.

امام جمعه اهرم گفت: آنچه در این روزها رخ می‌دهد و آرزوی خیلی از ملت‌ها و دولتمردان کشورهای دنیاست؛ اتفاق بسیار مبارکی است، دو رکن انقلاب اسلامی شامل جمهوریت و اسلامیت است، از یک جهت اینکه این اتفاقات با تنفیذ جنبه اسلامیت آن و با تحلیف به قرآن در مقابل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جنبه جمهوریت آن تحقق می‌پذیرد.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده افزود: یکشنبه ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی است این روز را به همه خبرنگاران بویژه خبرنگاران شهرستان تنگستان تبریک عرض می‌کنم و یاد این شهید عرصه اطلاع رسانی را گرامی می‌داریم.

وی تصریح کرد: خبرنگار با ماندگار کردن رویدادها در صفحه تاریخ کاری ارزشمند انجام می‌دهد، مانایی خبرنگار به عنوان چهره‌ای که در مسیر اطلاع رسانی و خدمت صادقانه به مردم حاضر است جان خود را بدهد؛ به مانایی اعتقاد او بستگی دارد اعتقادی که ختم به شهادت می‌شود.

امام جمعه اهرم اظهار داشت: سه شنبه اول محرم و آغاز سال جدید هجری قمری است، ان شاءالله در اقامه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها رعایت شود.

قیام امام حسین علیه السلام نماد استکبار ستیزی است که باید در منبرها و مجالس این راهبرد سیدالشهداء را برای مردم تبیین نمود.

حجت‌الاسلام پهلوزاده خاطر نشان کرد: استکبارستیزی راهبردی است که امروز برای غلبه بر جبهه کفر به آن احتیاج بیشتری داریم زیرا که سالهاست مسامحه با دشمن را تجربه کردیم و بویژه در این هشت سال که هیچ نتیجه‌ای نداشته است و مایه عبرت آیندگان شده است.

وی ادامه داد: در صورتی می‌شود مایه عبرت آیندگان نشد که از تجربه گذشتگان در خدمت برای مردم درس گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر