جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۱۳۷
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه بندرگناوه تاسیس و فعالیت خود را همزمان با گرامیداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار در آیینی با حضور مسئولان آغاز کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این آیین که یکشنبه شب در سالن مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس اداره فرهنگ  و ارشاداسلامی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری گناوه، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر  و خبرنگاران برگزارشد، فعالیت این انجمن با اجرای چندین برنامه آغاز شد.

امام جمعه گناوه در این آیین گفت: راه‌اندازی انجمن خبرنگاران این شهرستان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم، بتواند منشا خیر برای اعضای آن و دستاوردهای خوبی برای منطقه داشته باشد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و بواسطه جایگاه والایی که در جامعه دارند  باید در قلم زدن صداقت و امانتداری را در سرلوحه کار خود قرار دهند و  در تهیه و تولید خبر بدون حب و بغض و بی طرفانه با دقت متعهدانه عمل کنند.

وی گفت: خبرنگاران  قشری هستند که کمتر مورد توجه قرار می گیرند و حتی از یک مسکن معمولی برخوردار نیستند که امیدواریم در این زمینه مسئولان برای تامین خواسته آنها تلاش و همت مضاعف کنند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: این شهرستان در امر خبررسانی از گذشته تاکنون در سطح استان بوشهر پیشگام و پیشتاز بوده است و خبرنگاران آن کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

مدیرعامل انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه گناوه گفت: بعد از سال‌ها انتظار این انجمن با انتخاب تشکیل هیات مدیریت ثبت و تاسیس و به مناسبت روز خبرنگار فعالیت خود را آغاز کرد.

                                                                                                                         

الیاس احمدحسینی از اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه خواست تا یک اتاق مجزا و مستقل در اختیار این انجمن قرار  دهد.

وی اظهارداشت: اختصاص یک زمین برای احداث ساختمان این انجمن در حدود ۲۰۰ مترمربع نیاز است تا با استقرار در آن تبدیل به یک مکان فرهنگی و خبری برای رشد و آگاهی و اطلاع رسانی این منطقه تبدیل شود.

مدیرعامل انجمن خبرنگاران و اصحاب رسانه گناوه از شهرداری و شورای اسلامی شهر خواست تا  تجهیزات و امکانات موردنیاز نظیر دوربین، صندلی و رایانه  مساعدت کند.

عضو شورای اسلامی شهر گناوه گفت: خبرنگاران چشم بینا و صدای مردم هستند که بدون هیچ گونه چشمداشتی شبانه روز در انعکاس رویدادها و مسایل و مشکلات مردم قلم می زنند.

سمیه مرادی افزود: این شورا به عنوان نمایندگان مردم متعهد شدند که شفافیت را در دوره چهار ساله خود مدنظر قرار دهند و با  تعامل دوسویه با خبرنگاران با مردم بصورت شفاف صحبت و عمکرد خود را ارایه دهند.

وی بیان کرد: باتوجه به نیازهایی که مدیرعامل انجمن خبرنگاران این شهرستان در جلسه مطرح کردند همکاری لازم خواهیم کرد و در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

در این برنامه شعرخوانی و دکلمه اجرا و ازسوی انجمن خبرنگاران به مسئولان شرکت کننده کارت خبرنگاری افتخاری اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر