جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۳۲۱
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید به نقش و جایگاه بانوان در نهضت عاشورای حسینی بخوبی تبیین و مشخص شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست  با کادر مدیریتی و مبلغان خواهر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اهمیت و نقش بانوان در نهضت عاشورا افزود: باید به نقش بانوان در نهضت عاشورا بخوبی پرداخته و هچنین آثار عالیه آن مشخص شود.

وی بیان کرد: در این زمینه تاکنون کارهای مختصری انجام شده ولی قوی نبوده است.

صفایی بوشهر ادامه داد: حوزه علمیه خواهران بوشهر در دهه آخر ماه صفر یک همایش همراه با ارائه مقاله برگزار کند و  از منظرهای مختلف، نقش بانوان در نهضت عاشورا و جاودانگی آن بعد از نهضت عاشورا بررسی و تبیین شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش احیای دین از سوی مبلغات و مبلغین و آثار و برکات آن، عنوان کرد: ماموریت و عملکرد حوزه علمیه خواهران  بر پایه پنج اصل عبودیت، رشد ایمانی، رشد تقوایی، رشد اخلاقی و تحصیل و تبلیغ استوار است.

وی گفت: در شرایط کنونی که به معنای دقیق کلمه بمباران تبلیغی دشمن در فضای حقیقی و مجازی انجام می گیرد، مقاومت تبلیغی و دینی در مقابل این تهاجم نرم یک وظیفه اصلی است و این وظیفه اکنون متوجه حوزه‌های علمیه خواهران و برادران است.

وی ادامه داد: لازم است در فضای مجازی و حقیقی به شدت برنامه‌ریزی کرد و با دقت وارد صحنه شد چون دشمن با تمام قوا وارد گود شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر