جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۵۳۰
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه گفت: ۷۵ دستگاه کولر گازی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع و اهدا شد.

به گزارش فکرشهر، سیدوحید حسینی حقیقی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی هر دستگاه کولر گازی که از نیازهای ضروری مددجویان به شمار می‌رود ۱۱۰ میلیون ریال است که  در مجموع هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار آن با مشارکت و هم افزایی خیرین منطقه و منابع داخلی کمیته امداد تامین شده است.

 وی گفت: باتوجه به گرمای شدید در فصل تابستان و لزوم استفاده از وسایل سرمایشی، کمیته امداد براین اساس متناسب با شرایط مددجویان تلاش دارد که نیازهای اساسی آنها را برطرف کند.

حسینی حقیقی  اظهارداشت: این نهاد از ابتدای سال در زمینه تامین نیازهای ضروری زندگی مددجویان علاوه بر توزیع ۷۵ دستگاه کولرگازی در ۲ مرحله دیگر  اقدام کرده است.

وی  افزود: در مرحله اول ۶۹ دستگاه یخچال به مناسبت عیدفطر و در مرحله دوم به مناسبت دهه امامت و ولایت ،  ۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان مددجو با همکاری خیرین و این نهاد اهدا شد.

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه بیان کرد: اقلام اهدایی به زوج های جوان شامل جاروبرقی، لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و تلویزیون به ارزش  هر سری حدود  ۳۰۰ میلیون ریال بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر