جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۴۶۵۶
سه‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: ریس شبکه بهداشت و درمان دشتی استان بوشهر گفت: وضعیت شیوع دلتا کرونا در این شهرستان مرداد ماه نگران کننده و بحرانی شده است.

به گزارش فکرشهر، پرویز احمدی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شمار قوتی های کرونا تا روز گذشته  در شهرستان دشتی به ۱۲۰ نفر رسیده است.

وی افزود: وضعیت کرونا در مرداد با سویه دلتا گسترش بیشتری پیدا کرده است و در مرداد تنها ۳۲ نفر فوتی در شهرستان ثبت شده که یک رکورد فوتی در دشتی است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۳۴ نفر در بخش های ویژه بیماران کرونا در دشتی هستند و روزانه به دهها نفر در بخش اوژانس و کلینک تخصصی این بیمارستان به صورت سرپایی خدمات کرونایی ارائه می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی افزود با پیگیری های نماینده مردم دشتی و تنگستان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و تامین نیازهای فوری و ضروری بیمارستان زینبیه خورموج تخصیص یافته است .

احمدی افزود: تعطیلی چند روزه اخیر باعث کاهش ترددها در سطح شهرستان شده است و امید است با همکاری شهروندان و اصناف شاهد کاهش روند بیماران کرونایی و فوتی ناشی از این بیماری باشیم.

وی از شهروندان خواست از هرگونه تجمع در مکان های مسقف به ویژه مراسم ختم و تشیع  و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند و استفاده از ماسک در بیرون از منزل را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و ستاد پیشگیری کرونا شهرستان مراسم تشیع با تعداد ۱۰ نفر بیشتر در سطح شهرستان ممنوع است .

احمدی اضافه کرد: کار واکسیناسیون در شهرستان در ۷ پایگاه تجمعی در حال انجام است و در تمام روزهای تعطیل از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ماه نیز صبح و عصر فعال هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر