جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۱۲۲
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: با احداث پانسیون پزشکان، زمینه برای افزایش ماندگاری پزشکان در شهرستان دیر فراهم می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، کریم علی‌حسنی بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان بیمارستان اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش سلامت در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شبکه بهداشت و درمان گفت: احداث پانسیون‌های پزشکان نقش مؤثری در افزایش ماندگاری پزشکان و کادر بهداشت و درمان در شهرستان دارد.

فرماندار دیر بیان کرد: به جد پیگیر تقویت امکانات زیستی کادر بهداشت و درمان هستیم و خوشبختانه توفیقات خوبی نیز حاصل شده است.

وی افزود: با آغاز عملیات اجرایی پانسیون پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیّر مجموع پانسیون‌های در دست ساخت پزشکان این شهرستان به ۱۸ واحد رسید که بخشی از نیازمندی‌های این حوزه به امکانات زیستی فراهم خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این طرح دارای ۱۲ واحد بوده که در سه طبقه با زیربنا یک هزار و ۱۰۰ مترمربع در محوطه بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر ساخته می‌شود.

احمد آخوندی افزود: در هر طبقه چهار واحد با زیربنا ۶۰ و ۷۰ مترمربع ساخته می‌شود و فضای توسعه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اعتبار ساخت این پروژه ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر