جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۸۳۷
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: فیلم مستند نیمه بلند "فردا از راه می‌رسد" در این شهرستان دشتی تولید شد.

به گزارش فکرشه، حمید زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این فیلم ۳۵ دقیقه‌ای به کارگردانی "کامران رحیمی" از جوانان هنرمند شهرستان دشتی ساخته شده و روایت گر قصه دلتنگی "دِی علی" (مادر علی) و نگاهی متفاوت به زندگی او است. 

وی اضافه کرد: علی لاوری منفرد فیلم بردار، مهدی فاطمیان صدابردار، سیدعظیم موسوی نژاد نورپرداز، محمدرضا وجدی مدیر تولید، کامران رحیمی و فرشته کرمی نژاد تدوین و هادی بریدانی دستیار کارگردان در تولید این اثر هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی ادامه داد:  این فیلم مستند در باره یکی از مادران شهید شهرستان دشتی است که هر روز با وجود کهولت سن برای غبارروبی عکس پسر شهیدش به گلزار شهدا می رود.

زارعی بیان کرد: این اثر علاوه بر پخش از صدا و سیما، به صورت اکران های خصوصی نیز روی پرده خواهد رفت.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حوزه فرهنگ و هنر داشت و همین مهم باعث زمینه رشد و ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها را در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری شهرستان فراهم کرد.

زارعی بیان کرد: انجمن سینمای جوانان شهرستان دشتی در چند سال اخیر اقدامات شایسته و ارزنده ای انجام داده که موجب گرایش جوانان برای تولید فیلم شده‌است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی از همه عوامل تولید فیلم مستند فردا از راه می‌رسد تقدیر و بیان کرد: این اداره آماده هرگونه همکاری و حمایت از هنرمندان است.

کامران رحیمی متولد سال ۱۳۷۳ در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی است که در سال ۱۳۹۶ اولین اثر خود را در قالب فیلم کوتاه با عنوان "برجک" تولید کرد.

فیلم کوتاه سیاه مثل سیاه و سفید، مستند کوتاه "یورد" از دیگر آثار تولید شده این هنرمند جوان اهل دشتی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر