جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۵۸۴۱
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سطح مسئولیت‌های اجتماعی صنعت در جنوب استان بوشهر ارتقا یابد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سفر وزیر نفت به جنوب استان بوشهر، مشکلات و مطالبات مردم از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستان‌های جنوبی استان را مطرح کردیم.

وی اضافه کرد: وزیر نفت در این سفر از طرح‌های پارس جنوبی و صنایع مربوطه در این منطقه بازدید کرد و دیداری را نیز با مجریان طرح‌ها و مدیران پارس جنوبی و مسئولان استان بوشهر داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این دیدار نسبت به بیان مشکلات مردم استان بوشهر که میزبان این صنایع هستند، اقدام کردیم و خواستار رفع این مشکلات شدیم.

وی اشتغال را یکی از مطالبات اساسی در این حوزه دانست و بیان کرد: انتظار ما از وزارت نفت نگاه ویژه به جوانان بومی است و این موضوع را با تاکید ویژه در دیدار با وزیر نفت مطرح کردیم.

احمدی با بیان اینکه حمایت از جوانان توانمند و نیروهای بومی باید در اولویت مدیران ارشد وزارت نفت قرار گیرد تصریح کرد: در گذشته به خوبی به این مهم محقق نشده است و نیاز است که اکنون بیش از پیش این مسائل مد نظر باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اشتغال جوانان بومی و مسئولیت‌های اجتماعی صنعت یکی از مسائل مهم و مورد تاکید ما در این منطقه است.

وی با بیان اینکه تعهدات نفت در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی جنوب استان بوشهر کافی نیست تصریح کرد: انتظار می‌رود شاهد ارتقا جدی مسئولیت‌های اجتماعی صنعت در این منطقه باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر