جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۰۶۶
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: فرماندارشهرستان دشتی گفت: در چند سال اخیر ظرفیت نیروگاههای خورشیدی در این شهرستان توسعه پیدا کرد به طوری که در حال حاضر سه هزارو ۱۲۰ کیلو وات برق در این نیروگاه‌ها تولید می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با شورای اسلامی شهرستان دشتی ضمن تقدیر از تلاش‌های شوراهای اسلامی شهرستان اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی در چند سال اخیر در سطح شهرستان اتفاق افتاد توسعه نیروگاههای خورشیدی بوده است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: در توسعه کشت‌های گلخانه‌ای نیز این شهرستان در چند سال اخیر گام‌های خوبی برداشته به طوری که رتبه اول استان در این زمینه به خود اختصاص داده است.

نادری ادامه داد: در زمینه طرح‌های اشتغال زا و اقتصادی نیز کارهای خوبی صورت گرفت و چندین پروژه اقتصادی و اشتغال زا شروع شد که برخی از آنها تکمیل و برخی دیگر بزودی تکمیل می‌شود که زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم کرده است.

وی بیان کرد: در حوزه گاز رسانی و مخابرات به روستاهای دهستان طسوج نیز کارهای خوبی صورت گرفت که شاهد رضایت مندی مردم هستیم.

فرماندار شهرستان دشتی گفت: در چند سال اخیر ظرفیت نیروگاه‌های خورشیدی در این شهرستان توسعه پیدا کرد به طوری که در حال حاضر سه هزار و ۱۲۰ کیلو وات برق از این نیروگاه‌ها تولید می‌شود و هم اکنون دشتی قطب انرژی پاک در استان به شماری می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر