جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۷۲۵
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

فکرشهر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت:اعتبار اختصاص بافته برای احداث گذر سرتل-نیروگاه اتمی در این شهر ۵۷۰ میلیارد ریال است که با توجه به انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، وحید نیک‌روش روز شنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: این پروژه تبدیل به ۲ فاز شده که اکنون فاز نخست آن به طول۱.۶ کیلومتر و با برآورد اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی بیان کرد: فاز دوم پروژه نیز به طول ۱.۸ کیلومتر و با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار تعریف شده که با توجه به انتخاب پیمانکار پس از تجهیز کارگاه بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‏‌شود.

نیک‏روش ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه در توسعه محله‏‌های جنوبی شهر بوشهر سعی بر این است تا پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره‌‏برداری برسد.

وی افزود: پروژه گذر سرتل-نیروگاه از لحاظ پدافندغیرعامل نیز حائز اهمیتی ویژه است زیرا مسیرهای ورود و خروج محله‌‏های جنوب شهر بوشهر را افزایش می‌‏دهد.

نیک روش ادامه داد: آسفالت کوچه‌ها و معابر نیز یکی از مطالبات جدی شهروندان است که  ۱۰۰ میلیارد ریال برای منطقه ۲ (جنوبی ) و ۵۰ میلیارد ریال منطقه یک (شمالی) اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در این زمینه پیمانکار هر ۲ پروژه مشخص  و آسفالت کوچه‌های تعیین شده بزودی آغاز می‌شود.

نیک روش عنوان کرد: مناقصه مجدد تقاطع شهید سلیمانی نیز انجام و انتخاب پیمانکار آن صورت گرفته است که با این وضعیت پروژه دوباره از سرگرفته خواهد شد.

وی یادآور شد: اعتبار پیمان این تقاطع  ۹۰۰ میلیارد ریال است که در بودجه سال جاری ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن پیش بینی شده و انتظار است ۵۰۰ میلیارد ریال آن نیز از محل اعتبارات استانی اختصاص داده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر