جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۸۷۶
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: مدیر اجرایی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: بازیکنان این تیم شارژ مالی شدند تا بتوانند در مرحله نهایی لیگ برتر با نهایت انگیره برابر حریفان ظاهر شوند.

به گزارش فکرشهر، اکبر فرید روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  با این پرداختی به بازیکنان مطالبات آنان مربوط به فصل گذشته و همچنین ۵۰ درصد مبلغ قرارداد آنها در فصل جاری تسویه شده است.

وی بیان کرد: در این راستا از پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیرمالی این سازمان  نهایت قدردانی می‌شوند که در این برهه حساس به کمک تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر شتافتند.

فرید ادامه داد: هر چند بازیکنان در مقطعی به دلیل مشکلات مالی تمرین‌های آمادگی خود برای مرحله نهایی لیگ را از دست دادند ولی با توجه به پرداختی صورت گرفته آنها در نهایت انگیزه عازم یزد شدند که امیدواریم بتوانند از عنوان قهرمانی فصل گذشته دفاع کنند.

وی عنوان کرد: تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر امسال شرایط خاصی را تجربه کرد  ولی با توجه به اینکه در آستانه آغاز لیگ خود را مهیای حضور در لیگ کرده بود توانست در مرحله مقدماتی نتیجه‌های خیره‌کننده‌ای بگیرد.

فرید اظهارداشت: این تیم با کادر فنی و بازیکنانی که اکثریت آنها بومی هستند مصمم هستند تا با درخشش خود افتخار دیگری برای استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی رقم بزنند.

ایفا اردکان، مقاومت گلسا پوش یزد، شاهین خزر رودسر و پارس جنوبی بوشهر تیم‌های حاضر در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند.

 این مرحله از رقابت‌ها به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر