جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۹۹۸
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: دشمن امروز اقتدار ما را درک کرده و جمهوری اسلامی را به عنوان یک قدرت در محاسبه‌های خود قرار داده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سردار رمضان زیراهی روز چهارشنبه در آیین رژه دریایی " اقتدار و نمایش قدرت " نیروهای مسلح باحضور بسیج و سپاه در آب‌های خلیج فارس در استان بوشهر گفت: امروز جمهوری اسلامی با تکیه بر توان داخلی توانسته با تولید انواع شناورهای موشک انداز در بردهای مختلف و انواع و اقسام موشک‌ها از توان بالای نظامی برخودار باشد.

وی ادامه داد: با وجود این ایران اسلامی بنای جنگ با هیچ کشوری را ندارد اما این قدرت را دارد در صورت تجاوز هر قدرتی به مرزهای کشورمان با قدرت در مقابل آنان قرار گیرد و پاسخ کوبنده‌ای به آنها بدهد چنانچه در هشت سال دوران دفاع مقدس نیز این اصل را ثابت کرد.

زیراهی، با بیان اینکه امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد بیان کرد: نیروی دریایی سپاه امروز خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن کرده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: با توجه به رصد تحرک شناورهای دشمن در خلیج فارس؛ در صورت وقوع هر خطای محاسباتی از سوی آنان به طور یقین با قدرت و شدت با آنان برخورد می‌شود.

زیراهی گفت: روحیه ایثار، همبستگی، هم‌افزایی و دشمن ستیزی مهمترین سرمایه ملت ایران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است و امروز دشمن برای تضعیف این روحیه مردم بسیج شده است.

وی اضافه کرد:  دشمن در دوران دفاع مقدس به دلیل شکست در مقابل عزم و اراده جوانان این سرزمین به انجام عملیات‌های بزدلانه از جمله هدف قراردادن هواپیمای مسافربری روی آورد.

زیراهی گفت: تجربه ثابت کرده است باید قوی باشیم زیرا اگر قدرت نداشته باشیم نمی‌توانیم این مسیر دشوار را طی کنیم و دشمن همه دستاوردهای ما را از بین می‌برد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: این رژه دریایی که ترکیبی از شناورهای بسیج دریایی و شناورهای رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است به پاسداشت سال‌های حماسه و ایثار در آب‌های خلیج همیشه فارس به اجرا درآمده است.

 زیراهی اضافه کرد: مردم ما در قالب بسیج در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش نیروهای مسلح از مرزها و آب و خاک این سرزمین دفاع کردند و امروز نیز بسیجیان دریادل در قالب بسیج دریایی در کنار نیروی دریایی سپاه در امنیت سازی خلیج همیشه فارس تاثیر گذار هستند.

همزمان با سی و یکم شهریور ماه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس؛ رژه "اقتدار و نمایش قدرت" نیروهای مسلح با حضور بسیجیان و ۱۷۰ شناور رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در آب‌های نیلگون خلیج فارس در استان بوشهر برگزار شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر