جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۲۲۶
شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: جلسه خداحافظی استاندار بوشهر با حضور کارکنان و مدیران استانداری برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در این آئین با بیان اینکه در چهار سال اخیر با تمام وجود برای سربلندی و موفقیت مردم استان بوشهر تلاش کردم اظهار داشت: از لحظه انتصاب به عنوان استاندار بوشهر در راستای رفع مشکلات و معضلات مردم تلاش کردم و تا آخرین لحظه نیز تلاش خود را ادامه دادم.

وی با تقدیر از کارشناسان و کارکنان واحدهای مختلف استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: معمولاً مدیران کل و فرمانداران در چشم هستند و دیده می‌شوند و این در حالی است که کارشناسان و کارکنان، بیشترین تلاش و فعالیت را دارند و باید تقدیر شوند.

گراوند تصریح کرد: چون از بدنه وزارت کشور هستم، مشکلات معیشتی و حقوقی کارکنان استانداری را می‌دانم و همه ظرفیت خود را برای کاهش مشکلات و افزایش حقوق و مزایای کارکنان انجام دادم و امیدوارم رضایت‌مندی در بین کارکنان ایجاد شده باشد.

وی یادآور شد: بحث منازل مسکونی کارکنان استانداری را به شکل ویژه پیگیری کردم و بحمدالله بخش اعظم کار انجام شده و با تلاش استاندار جدید، حتماً شاهد بهره‌مندی کارکنان از این منازل خواهیم بود.

گراوند گفت: مردم استان بوشهر، مردمانی نجیب و دوست‌داشتنی هستند و هرگز خاطرات خوبی که از مردم استان بوشهر داشتم را فراموش نمی‌کنم.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری بوشهر، در این مراسم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، از هر واحد یک نفر به نمایندگی از سایر کارکنان دعوت شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر