جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۲۵۷
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: جلسه هم اندیشی حل مشکلات کارگران بومی منطقه نفتی بهرگان باحضور رئیس منابع انسانی شرکت نفت فلات قاره ایران، رئیس منطقه نفتی بهرگان و مسئولان شهرستان دیلم شنبه شب در حسینیه عاشقان ثارالله بهرگان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این نشست ابتدا سه نماینده کارگران به ارائه مشکلات شاغلان بومی در منطقه نفتی بهرگان پرداختتند.

در ادامه این نشست رئیس منابع انسانی فلات قاره ایران دیگر سخنران جلسه بود که قول داد مشکلات کارگران بومی را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

حجت الاسلام محمود اسدی امام جمعه دیلم و حجت الاسلام عباس کثیر امام جمعه بندر امام حسن دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

آنها با بحق خواندن خواسته کارگران بومی، خواستار حل سریع مشکلات آنها شدند.

از خروجی‌های مثبت این جلسه، قول رئیس منطقه نفتی  بهرگان برای بازکردن در دهکده منطقه نفتی بهرگان برای کارگران معترض بود.

کارگران و کارکنان بومی منطقه نفتی بهرگان وابسته به شرکت نفت فلات قاره در هفته گذشته خواستار بازنگری در آنچه برخی تصمیم‌ها و تبعیض ها در این شرکت نامیدند، شدند.

بازگشایی مجدد در دهکده برای تردد کاگران بومی به به شهر امام حسن، راه ندادن خودروها به داخل پارکینگ شرکت نفت و اعمال برخی تبعیض ها نسبت به نیروهای رسمی و غیربومی از جمله مشکلات و مسایل شاغلان بومی است.

حوزه اصلی فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران در خلیج فارس به ۶ منطقه زیر تقسیم می شود که  منطقه بهرگان شامل میدان‌های نفتی هندیجان، بهرگانسر، نوروز و سروش است.

منطقه بهرگان در کنار شهر امام حسن  شهرستان دیلم از توابع استان بوشهر  واقع است و از سال ۱۳۳۰ با کشف نفت در این منطقه در ردیف مناطق نفتی کشور قرار گرفته است.

کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در این منطقه با تلاش شبانه روزی خود نقش موثری در تولید نفت از میدان‌های نفتی در عمق خلیج فارس ایفا می کنند.

تاسیسات و ساختمان اداری و فرودگاه منطقه نفتی بهرگان در جوار بندر امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر مستقر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر