جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۴۰۰
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱

فکرشهر: به مناسبت هفته دفاع مقدس روز سه شنبه نشست مجازی کتابخوانی در دشتی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در گفت و گو با ایرنا گفت: صبح امروز نشست مجازی کتابخوانی دفاع مقدس با حضور اسما خواجه زاده، طاهره محمودی، سپیده و زینب حیدری پور از فعالان حوزه کتاب در این شهرستان برگزار شد.

حمید زارعی اظهار کرد: رفاقت به سبک تانک، نخل های سوخته، شیدای شهادت مجموعه خاطرات شهید اسماعیل سریشی کاری از گروه فرهنگی ابراهیم هادی و آسمان، بابایی به روایت همسر شهید کتاب‌های معرفی شده در این نشست بود.

وی با بیان اینکه ۳۶ نفر علاقه‌مند به حوزه کتاب در این نشست مجازی حضور داشتند افزود: نقد و بررسی، خوانش قسمت‌هایی از کتاب‌ها و بیان سخنانی در ارتباط با اهمیت دفاع مقدس دیگر بخش‌هایی بود که با مشارکت حاضران در این نشست همراه شد.

زارعی ادامه داد: کتاب بستری مناسب برای ترویج مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی است که می‌تواند به تأثیرگذاری آن موضوع بیافزاید.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس یکی از مناسبت‌های مهم کشور است و گسترش مولفه‌های آن به همراه اهداف و آرمان‌های شهیدان میان نسل جوان ضروری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های کتابخوانی در ارتباط با موضوعات مختلف نشان دهنده‌ توجه به کتاب در بین عموم مردم آن منطقه دارد که در شهرستان دشتی به عنوان دغدغه اصلی خانواده است.

 این نشست با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتی و مدرسه قلم خورموج برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر