جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۴۷۹
چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: زنگ «شور عاطفه‌ها» همزمان با سراسر کشور در مدارس استان بوشهر با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» نواخته شد تا دانش‌آموزان نیکوکار کمک‌های خود را به همنوعان نیازمند خود اهدا کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ظهر چهارشنبه در حاشیه این مراسم، که با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان، رؤسای مدارس، خیران و جمعی از دانش آموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در مدرسه دخترانه شهید فولادی برگزار شد، اظهار داشت: این پویش با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود تا آنها نیز بتوانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

عباس روشن با اشاره به اینکه مرحله نخست «شور عاطفه‌ها» در ۲۰ شهریور ماه سال‌جاری برگزار شد و اکنون در مرحله دوم این مراسم قرار گرفته‌ایم،

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون خیران کمک‌های خوبی را به دانش آموزان کرده‌اند که امیدواریم در ادامه با کمک‌های هرچه بیشتر خیران و مردم نیکوکار بتوانیم بخش مهمی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت را برطرف نمائیم.

روشن با بیان اینکه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: فرزندان خانوار تحت حمایت برای ادامه تحصیل نیازمند کمک‌های سخاوتمندانه مردم نیکوکار استان هستند تا بتوانند آینده‌ای روشن را برای خود رقم بزنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری «شور عاطفه‌ها» است، گفت: این طرح در سال‌جاری با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» برگزار شده است که دانش‌آموزان خیر نیز به طور قطع همچون سنوات گذشته به یاری همنوعان بی‌بضاعت خود خواهند شتافت.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری و مجازی صورت می‌گیرد، افزود: گوشی همراه و تبلت مهم‌ترین نیاز دانش‌آموزان مستمند محسوب می‌شود که با یاری خیران تلاش داریم این نیاز اساسی را رفع کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر