جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۴۹۵
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ اظهار داشت: یقین بدارید هر ملتی روحیه شهادت طلبی و مکتب امام حسین (ع) در آن نهادینه شد آثار و برکات نه تنها برای خود بلکه برای بشریت به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری بسیج از خارگ، سرهنگ حیاتی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)جنگ برای ما یک موهبت الهی است و ما هر روز شاهد این هستیم که برگ زرینی در تاریخ این انقلاب به ثمر می رسد.

وی ادامه داد: تمام دنیا و شرق و غرب همه دست در دست یکدیگر به یک انقلاب نوپا هجوم آوردند ولی ملت ما جانانه ایستاد و مقاومت کرد.

حیاتی افزود: این دفاع از جنس مکتب اباعبدالله الحسین بود؛ هشت سال دفاع مقدس برای ملت ما یک دنیا، یک گنج و یک ثروت است و پشتوانه ما هشت سال دفاع مقدس بوده و ما امروز با افتخار یاد می کنیم که چهل و یک سال از این حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی ها گذشته است .

فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: یقین بدارید هر ملتی روحیه شهادت طلبی و مکتب امام حسین (ع) در آن نهادینه شد آثار و برکات آن نه تنها برای خود بلکه برای بشریت به ارمغان خواهد آورد و ما امروز شاهد این آثار و برکات هستیم.

سرهنگ حیاتی تصریح کرد: امروز نه تنها ما به این مقطع طلایی افتخار می کنیم بلکه خیلی از کشور ها که امروز در سنگر مبارزه با استکبار هستند با تأسی از هشت سال دفاع مقدس ما الهام گرفته اند؛ دفاع مقدس یک ادبیات و یک نوع نگاه به ما معرفی کرد که تمامی آثار و مکتوبات و رسانه های دیداری و شنیداری را تحت تاثیر خودش قرار داده است.

وی در پایان با اشاره به شهادت نوجوان شهید علی لندی گفت: امروز هم نوجوانان و جوانان عزیز ما هر کجا که لازم باشد جان خود را تقدیم به این انقلاب و آب و خاک می کنند.

به گزارش فکرشهر، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و جانبازان به میزبانی سپاه ثارالله خارگ در سالن همایش های دانشگاه آزاد این جزیره برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر