جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۷۲۳
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس ۵۰۰ برنامه ورزشی در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت و سپاه امام صادق این استان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روح الله فرزین روز دوشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران و عوامل اجرایی مسابقات ورزشی بسیج اعلام کرد: این برنامه‌‎ها و مسابقات در ۲۵ رشته مختلف و با مشارکت بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر از بسیجیان با همکاری ادارات ورزش و جوانان سراسر این استان و سازمان بسیج ورزشکاران استان بوشهر برگزار شده‌است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز در کنار مسابقات و برنامه‌های ورزشی توسط جامعه ورزشی بسیج در سراسر استان بوشهر انجام شده است که دیدار و تقدیر از ۳۶ خانواده شهید، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، تقدیر از پیشکسوتان عرصه ورزش و اهدای خون از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

فرزین یادآور شد: در هفته بسیج، استان بوشهر میزبان مسابقات تیر و کمان کشور و کشتی این استان است که تلاش می‌شود این مسابقات با همکاری بسیجیان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: خدا را شاکریم که ورزش‌های همگانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در رشته‌های گوناگون، رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: توجه به مقوله ورزش در رشته‌های مختلف، برای نظام جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت می‌کند که این قدرت در فکر، بازوان، اعضا و جوارح ورزشکاران قدرتی در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: برای ارتقای قدرت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف نیاز است به این نکته نیز توجه داشت که در ورزش هم تولید قدرت صورت می‌گیرد و سلامتی و شور و نشاط جامعه تأثیر مستقیمی از ورزش دارد.

ورزشکاران بسیجی بوشهر در آیینی به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تجلیل شدند.

در این آیین همچنین از ۲۶ نفر برگزیده و عوامل اجرایی مسابقات ورزشی بسیج در هفته بزرگداشت دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

خانواده شهید محمّد جمادی شهید شاخص ورزش سال ۱۴۰۰ استان بوشهر نیز در این آیین تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر