جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۰۰۶
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: رئیس شعبه هلال احمر کنگان گفت: جسد نوجوان افغان که در ساحل این شهر غرق شده بود پس از ساعت‌ها تلاش گروه‌های مختلف پیدا شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالحسین طاهری بیان کرد: ساعت ۱۵:۴۰ جمعه ۳۰ مهر با اعلام حادثه غرق شدگی نوجوان ۱۶ ساله افغان در ساحل این شهر، بلافاصله گروه امداد و نجات دریایی شامل امدادگران و نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: امدادگران با یک فروند قایق نجات در شرایطی که دریا بسیار مواج بود خود را به محل حادثه رساندند و پس از جستجوی یک ساعته با کمک تیم عملیاتی دریابانی کنگان، اثری از فرد غرق شده پیدا نشد و با استفاده از ۲ دستگاه جت اسکی از بخش خصوصی و حضور داوطلب غواص هلال احمر عملیات جستجوی دریایی و ساحلی ادامه پیدا کرد.

طاهری گفت: با توجه به تاریکی هوا و مواج بودن دریا عملیات جستجوی غریق ساحل تا بامداد شنبه ادامه یافت و باز هم اثری از جسد غریق پیدا نشد و از ساعات اولیه صبح دیروز هم گروه عملیاتی هلال احمر، دریابانی، باشگاه‌های غواصی بخش خصوصی از شهر‌های کنگان و سیراف و نیرو‌های مردمی جستجو را از سرگرفتند که در نهایت جسد این نوجوان ساعت ۲۱ شب گذشته در ساحل جنوب خیابان غدیر کنگان پیدا و به بیمارستان امام خمینی این شهر منتقل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر